Îți dorești un cont de Instagram perfect? Iată care sunt trucurile de care să ții cont!

Instagram este probabil aplicația cu cea mai mare ascensiune, care, chiar dacă nu are încă cifrele pe care le are Facebook, reușește să se dezvolte de la lună la lună. În urmă cu o săptămână, Facebook a publicat raportul pentru primele trei luni ale anului, rețeaua ajungând în 2017 la aproape 2 miliarde de utilizatori activi pe lună (1,94 mai exact), în timp ce Instagram a atins în aprilie pragul de 700 de milioane de utilizatori pe lună.
Iar numerele vor crește în perioada următoare, mai ales că ambele platforme continuă să implementeze feature-uri noi pentru a îmbunătăți experiența fiecărui utilizator în parte. Dacă în cazul Facebook-ului algoritmul este unul complex și destul de schimbător, Instagram-ul este, cel puțin în momentul de față, mult mai ușor de analizat.
Conform HopperGQ.com, un tool care măsoară datele de pe Instagram (pentru acest raport, Hopper a analizat peste un miliard de postări), sunt câteva reguli de care trebuie să ții dacă vrei să ai un cont tot mai bun.
Care este cea mai bună oră pentru a posta pe Instagram?
Hopper a oferit un răspuns la una dintre cele mai importante întrebări ce privesc Instagramul. Cel mai bun interval pentru a posta pe această platformă este, în general, cel cuprins între orele 18:00 și 19:30 în timpul săptămânii, în timp ce în weekend funcționează cel mai bine ora 11:00.
Care este cel mai bun filtru pe care să îl folosești?
Bineînțeles, #nofilter are prioritate, dar, dacă vrei neapărat să aplici un filtru, poți experimenta cu Gingham. Potrivit Hopper, Gingham este cel mai popular filtru, atrăgând cele mai multe like-uri și comment-uri. Următorul ar fi Clarendon, și nu doar pentru că acesta este primul pe care îl vezi, ci și pentru că le dă pozelor o lumină foarte interesantă.
Care sunt cele mai populare subiecte pe Instagram?
Poveștile despre experiențele personale au întotdeauna engagement, având, în medie, de cinci ori mai multe like-uri decât celelalte postări de pe același cont. Pe următoarele locuri sunt animăluțele, care domină în continuare Instagram-ul (și tot Internetul, dacă ar fi să fim cinstiți până la capăt) și obțin aproximativ 120 de like-uri, dar și peisajele. Dacă pleci în vacanță, încearcă să surprinzi cât mai multe cadre spectaculoase: contul tău de Instagram îți va fi recunoscător!
Să vorbim despre hashtag-uri: care merg cel mai bine?
Cu cât ai un hashtag mai puțin folosit, cu atât mai bine te poziționezi mai bine! Trebuie să îți găsești nișa potrivită și să te ții de ea. Dar, dacă ar fi să discutăm concret despre numere, iată care sunt cele cele mai utilizate (tot acestea te vor ajuta să obții mai multe like-uri și comment-uri):
1. #love – în peste 1 miliard de postări
2. #instagood – în 544 de milioane de postări
3. #photooftheday – în 389 de milioane de postări
4. #beautiful – în 363 de de milioane de postări
5. #tbt – în 357 de milioane de postări
6. #happy – în 349 de milioane de postări
7. #cute – în 348 de milioane de postări
8. #fashion – în 344 de milioane de postări
9. #followme – în 327 de milioane de postări
10. #me – în 312 milioane de postări
Cât de mare trebuie să fie un caption?
Caption-urile completează imaginea, așa că, în mod evident, trebuie să includă și câteva dintre cele mai populare hashtag-uri (pe lângă cele de nișă, despre care spuneam mai sus că te ajută să îți poziționezi mai bine contul). Textul însă nu trebuie să fie unul prea lung (cu excepția cazurilor în care ai o poveste de spus), pentru că postările la care trebuie să apeși pe more pentru a vedea mai mult nu performează prea bine. Păstrează-le caption-urile scurte și catchy și nu uita să pui și câte un emoji din când în când (Atenție! Am zis unul, nu zece!).
Foto: hepta.ro
CITEȘTE ȘI: