Jason Wu a anunţat lansarea unui difussion line adiacent label-ului său propriu. Linia GREY Jason Wu va fi disponibilă începând cu luna iunie într-o selecţie de magazine, şi va avea preţuri între 295 de dolari şi 1.395 de dolari.
Wu a anunţat lansarea noii linii printr-o postare pe contul său de Instagram, în care a dezvăluit logo-ul noului brand, alături de o explicație în care spune că este entuziasmat să împărtăşească #GreyJasonWu cu fanii săi, după ce totul a fost ţinut secret în ultimele 12 luni. Designerul a anunţat de asemenea că noi detalii despre noua sa linie vestimentară vor fi făcute publice curând, şi îşi îndeamnă fanii să urmărească pagina de Instagram @greyjasonwu pentru update-uri.
Până în acest moment, pagina noului brand conţine imagini cu detalii ale colecţiei de debut, alături de câteva dintre schiţele designerului, ce includ culottes, shirt dresses şi rochii shift. Tot via pagina de Instagram @greyjasonwu, designerul explică: “Cum colecţia Jason Wu a crescut pe parcursul ultimilor ani, am simţit că există loc pentru o colecţie înrudită care să se adreseze nevoilor femeilor care se află în căutarea unei garderobe frumoase şi atemporale, care nu este nici prea edgy, dar nici prea sweet. Există un suflu de sofisticare, dublat de detalii bine gândite, care reprezintă baza liniei GREY Jason Wu”.
GREY Jason Wu nu este prima colecţie secundară a designerului. În 2012, Wu a lansat o colecţie denumită Miss Wu, pusă spre vânzare exclusiv în magazinele Nordstrom, cu prețuri între 200 de dolai şi 800 de dolari, care a venit pe urmele unei colaborări cu retailer-ul Target. În prezent, pe lângă faptul că deține propria linie vestimentară, Jason ocupă de asemenea postul de director creativ al brand-ului Hugo Boss.
Foto: Instagram @greyjasonwu