Există ceva ce Karl Lagerfeld nu poate să facă? Pe lângă colecţiile de modă pentru Chanel, Fendi şi propriul label, Karl îşi pune semnătura pe fel de fel de concepte şi produse, de la fotografii sau editoriale şi până la kit-uri pentru desene şi schiţe, iar, mai nou, pe un lanţ de hoteluri şi cluburi.
Karl Lagerfeld Hotels & Resorts este un proiect în parteneriat cu Brandmark Collective BV, şi va include hoteluri, proprietăţi rezidenţiale, restaurante şi cluburi private, toate construite pe baza esteticii inconfundabile a designerului.
Cu acest nou proiect, Lagerfeld îşi completează portofoliul de proiecte lifestyle. Designerul a refăcut recent designul piscinei de la Hotel Metropole Monte Carlo, şi, de asemenea, a creat designul pentru un hotel de 270 de camere localizat în Macao, China.
„Când este musafirul unui hotel, clientul este cu totul şi cu totul scufundat în atmosfera brandului. Această experienţă senzorială de lifestyle are puterea de a lega un consumator de un brand mult mai intens decât o poate face o geantă extravagantă sau un blazer făcut la comandă. Trebuie să reţinem faptul că brandingul nu este despre un obiect în sine ci despre emoţiile ataşate lui”, explică Constance Dunn, branding consultant.
Primul hotel din seria creată de Lagerfeld va fi cel mai probabil localizat în Macao, acelaşi loc în care Donatella Versace plănuieşte să deschidă primul Palazzo Versace de pe teritoriul Asiei.
Până când va fi lansat lanţul de hoteluri şi locuinţe private sub semnătura lui Lagerfeld, te poţi delecta cu o serie de alte astfel de răsfăţuri de designer: Palazzo Versace (Australia, Dubai), Hotel Armani (Milano şi Dubai), sau Hotel Bulgari (Milano, Londra şi Bali).
Foto: hepta.ro