Louis Vuitton este un brand de rezonanţă globală, numele său şi creaţiile sub marca sa fiind accesibile în toate colţurile lumii. La bază, însă, casa Louis Vuitton păstrează rădăcinile franceze, şi tocmai pentru a omagia acest aspect, show-ul pentru primăvară/vară 2017 a fost plasat în inima Parisului, mai exact, în Place Vendôme.
Aproape de graniţa dintre malul stâng şi malul drept al Senei, astfel încât să cuprindă particularităţile ambelor jumătăţi ale Parisului, Place Vendôme mai are în plus o semnificaţie aparte, ce l-a transformat în decorul ideal pentru prezentarea noii colecţii – este locul în care, în 2017, brandul Louis Vuitton îşi va deschide un nou flaghsip store.
Nicolas Ghesquière a adus, astfel, colecţia „acasă”. Iar look-urile au fost, după cum te-ai putea aştepta, cât se poate de ancorate în spiritul clasic parizian. Bineînţeles, presărate cu detalii edgy, căci garderoba femeii moderne Louis Vuitton se află undeva la graniţa între practicabilitate şi experimentare.
Costumele clasice au fost deconstruite şi apoi reinventate în variante fresh: sacouri cu capă, revere construite din pliuri, sau cu decupaje laterale, la niveul abdomenului, ori la nivelul umerilor, şi pantaloni până la gleznă, cu croială relaxată.
Rochiile au venit sub forme ultra glamour, din mătase pe care au fost aplicate mii şi mii de cristale, dar care a fost îmbinată cu elemente neaşteptate, precum panel-urile la nivelul pieptului sau umerilor, care au spart feminitatea cu o doză edgy.
Umerii accentuaţi, pe care i-am remarcat în multe dintre colecţiile pentru primăvară/vară 2017, și-au făcut apariția şi aici, iar în ceea ce priveşte accesoriile, vedeta show-ului a fost, nu cum te-ai aştepta, o geantă sau un stil anume de pantof, ci noile huse de smartphone modelate după imaginea poşetei Petite Malle.
Foto: Louis Vuitton