Meghan Markle și Prințul Harry, Ducii de Sussex, au apleat la serviciile unei prestigioase companii de PR americane pentru a le repara imaginea care a avut de suferit în ultimul timp, scrie presa britanică.
Meghan și Harry au angajat firma Sunshine Sachs și, astfel, au încălcat protocolul Palatului Buckingham, care agrease deja o altă companie pentru a se ocupa de imaginea membrilor familiei regale. Meghan și Harry au fost criticați în ultimul timp din cauză că au folosit patru avioane private în decursul a 11 zile, în condițiile in care ei susțin inițiativele ecologice și militează vocal pentru acest lucru. În plus, imaginea lui Meghan a avut de suferit și înainte de nunta cu Prințul Harry când tatăl ei, Thomas Markle, le-a vândut fotografii și informații personale paparazzilor. Iar încă un aspect care îi îngrijorează pe Ducii de Sussex cu privire la popularitatea lor în descreștere este relația lor cu Prințul William și cu Kate Middleton, de a căror fundație de binefacere s-au separat recent, deoarece au dorit să aibă proproul lor proiect caritabil.
Sunshine Sachs este una dintre cele mai mari firme de PR din SUA despre care se știe că a apelat, de-a lungul timpului, la tactici nu tocmai ortodoxe pentru a apăra imaginea celebrilor ei clienți, printre acestea numărându-se și modificarea unor pagini de Wikipedia prin care erau înlăturate informații negative la adresa celebrităților reprezentate, lucru interzis de regulamentul paginii.
Printre clienții cu nume sonore ai Sunshine Sachs se mai numără mogulul căzut în dizgrație Harvey Weinstein, care a fost ”apărat” de SS în 2015, când a fost acuzat de comportament indecent față de Ambra Battilana Gutierrez. De asemenea, pe lista clienților SS se mai află Naomi Campbell, Natalie Portman, Ben Affleck, Bon Jovi, Aerosmith, Leonardo DiCaprio, Jennifer Lopez și Snoop Dogg. Shawn Sachs și Keleigh Thomas Morgan au colaborat cu Meghan încă de pe vremea când aceasta juca în serialul ”Suits” și au fost invitați și la nunta acesteia cu Prințul Harry. Aceștia au lucrat îndeaproape cu Ducesa și pentru proiectul ei editorial cu revista Vogue, ediția UK, numărul de septembrie.
Membrii staff-ului de la Palatul Buckingham sunt surprinși de decizia lui Meghan de a apela la SS, în condițiile în care Casa Regală colaborează cu un alt guru al PR-ului, Sara Latham, care a mai lucrat cu Hillary Clinton și cu Bill Clinton. O sursă de la Buckingham a declarat că alegerea lui Meghan este cel puțin neortodoxă.
Sunshine Sachs a fost fondată în 1991, are în prezent aproximativ 185 de angajați și a fost desemnată cea mai bună companie de PR în 2014 de către publicația New York Observer.
Foto: Hepta