Zilele acestea, Chef Ana Roš și Alex Petricean ne-au invitat într-o călătorie gastronomică de excepție, Starbucks a lansat în premieră în România Nitro Cold Brew, cea mai tare băutură a verii, iar Vinarsul Brâncoveanu XO, VSOP, VS și-a dezvăluit noua identitate vizuală și în România, la Palatul Mogoșoaia. Detalii mai jos!
Călătorie gastronomică de excepție cu Chef Ana Roš și Alex Petricean, cel mai bun bucătar român în 2018
Ana Roš, cheful restaurantului Hiša Franko din Slovenia, aflat pe locul 38 în topul The World’s 50 Best Restaurants, și Alex Petricean, cel mai bun bucătar român în 2018 conform ghidului Gault & Millau, le-au oferit o experiență unică invitaților, zilele trecute, la restaurantul NOUA, din București.
Este pentru prima dată când un chef, al cărui restaurant se află printre cele mai bune 50 de astfel de locații din lume, gătește pentru publicul român, în colaborare cu unul dintre cei mai buni bucătari locali ai momentului. Cei doi bucătari și-au ghidat oaspeții într-o călătorie gastronomică, unde tradiția și creativitatea au trecut frontierele și imaginația, la restaurantul NOUA, deschis recent de Alex Petricean la București.
Starbucks a lansat în premieră în România Nitro Cold Brew, cea mai tare băutură a verii
Starbucks, cel mai iubit brand de cafea din lume, aduce în premieră în România tehnologia preparării băuturii Nitro Cold Brew, exclusiv în magazinul Starbucks Reserve Lipscani. Cea mai tare băutură a verii este rezultatul infuziei cu apă rece timp de 20 de ore a clasicului Cold Brew, îmbogățit ulterior cu nitrogen.
Noul sortiment de cafea rece oferă experiența unei cafele cremoase, cu un gust puternic, într-o cascadă de culori, texturi și arome. Nitro Cold Brew este infuzat la rece cu bule mici de nitrogen, care îi conferă cafelei o textură spumoasă, o culoare intensă și mici cascade cromatice și texturale după turnarea în pahar.
Cafeaua infuzată cu nitrogen a urcat rapid în topul preferințelor pasionaților de cafea, iar în 2016 Starbucks a introdus-o pentru prima oară în magazinul propriu din Seattle, unde a devenit a doua cea mai populară cafea după Caffe Latte. Prepararea noului sortiment de cafea rece necesită utilizarea unui echipament complex. Primul pas în procesul de pregătire a Nitro Cold Brew îl reprezintă răcirea cafelei cu apă rece, timp de 20 de ore. Ulterior,
Vinarsul Brâncoveanu XO, VSOP, VS și-a dezvăluit noua identitate vizuală și în România, la Palatul Mogoșoaia
Celebrul vinars Brâncoveanu, produs de Alexandrion Group, și noua sa imagine au fost savurate în cadrul unui eveniment desfășurat într-un loc încărcat de istorie și poveste, Palatul Mogoșoaia. Vinarsul Brâncoveanu și-a dezvăluit noua identitate vizuală pentru prima dată în Paris, în luna mai, iar pe 11 iulie 2019, recenta imagine a fost prezentată în România. Reprezentant al uneia dintre cele mai complexe categorii de spirtoase, cu noua sa imagine premium, originală și distinctivă, vinarsul Brâncoveanu își propune să rămână etalon național și să fie consacrat internațional ca o premieră românească definită de autenticitate, unicitate și calitate superioară.
Noua identitate a vinarsului Brâncoveanu vine să consolideze imaginea premium a brandului: o nouă formă a sticlelor cu emboss “Centuries Old Romanian Craft” și semnătura Brâncoveanu pentru unicitate, un nou logo, o nouă etichetă și o cutie individuală pentru un aspect de impact, rafinat și foarte atractiv.