Primăvara este, fără doar și poate, anotimul lansărilor în beauty. Fie că vorbim de produse noi, game inovatoare sau servicii care ne vor ajuta să fim mai frumoase, trebuie să fim la curent cu toate. Am trecut în revistă câteva lansări din ultimele zile.
FOREO MICRO FOAM CLEANSER- Soluția inteligentă pentru o curățare delicată și eficientă a tenului
FOREO a lansat noul MICRO FOAM CLEANSER – formula cremoasă ce se transformă în spumă la contactul cu apa, curățând în profunzime tenul și oferind în același timp îngrijire, datorită conținutului de amino-acizi și vitamina E. Creată de experți pentru a acționa la adevăratul potențial împreună cu periile de curatare din gama LUNA de la FOREO, Micro Foam Cleanser este activată sonic de pulsatile acestuia.
Spre desosebire de majoritatea formulelor de curățare disponibile în acest moment, Micro Foam Cleanser nu usucă pielea, contribuie la menținerea nivelului de hidratare la nivelul epidermei și protejează tenul împotriva deshidratării. Trebuie să-l încerci!
L’OCCITANE lansează o nouă gamă de răsfăț pentru buze și ten
L’OCCITANE a ales ingrediente naturale din fructe și legume și a creat o nouă linie de produse pentru un ritual de frumusețe ce dezvăluie un aspect sănătos și vitaminizat al feței și buzelor. Noua gamă de machiaj pentru buze inspirată din natură „Fruits & Vitamins” are formule eficiente și curate, 100% vegetariene (fără silicon sau uleiuri minerale), fiind infuzate cu uleiuri de rodie, pomelo și morcov organic din Provence, bogate în vitamina C și E. Produsele alcătuiesc un ritual fructat în 3 pași pentru buze strălucitoare și catifelate.
Pasul 1. PREGĂTIRE cu SCRUB delicat. Disponibile în 3 variante: cu mandarină, zmeură sau smochine, scrub-urile exfoliază ușor suprafața buzelor și o hidratează în totalitate, pentru buze netede, suple și proaspete.
Pasul 2. ÎNGRIJIRE cu BALSAM colorat sau MULTI-BALSAM. Multi-balsamul are acțiune 3-în-1, fiind ideal ca balsam hidratant, mască și primer. Catifelează și repară buzele uscate, netezește liniile fine și protejează. Pentru efect intens de hidratare, poate fi folosit și ca mască.
Pasul 3. COLORARE cu LIPSTICK cremos
MĂȘTILE pentru ten iluminează, purifică și calmează pielea după o singură utilizare, având texturi atât de proaspete, ca și cum le-ai pregătit acasă! Îmbogățite cu ingrediente provensale, acestea oferă pielii exact ce are nevoie, având 3 texturi hrănitoare home-made, de gem, piure sau iaurt.
Primul serviciu de evaluare personalizată a pielii cu tendință acneică: Effaclar SPOTSCAN
L’Oréal reinventează viitorul frumuseții cu ajutorul inteligenței artificiale și lansează în România primul serviciu de evaluare personalizată a pielii cu tendință acneică.
L’Oréal România lansează prin Divizia de Cosmetică Activă primul serviciu de evaluare personalizată a pielii cu tendință acneică – Effaclar SPOTSCAN – creat cu ajutorul inteligenței artificiale și dezvoltat împreună cu medici dermatologi. Astfel, grupul L’Oréal aduce mai aproape de consumatori expertiza dermatologică și tehnologia de ultimă generație.
Dezvoltat împreună cu medici dermatologi de renume pentru a oferi cele mai bune soluții pentru tenul gras cu tendință acneică, Effaclar SPOTSCAN vine în întâmpinarea problemei cu care se confruntă 80% dintre adolescenți și 40% dintre adulți: acneea. Conform statisticilor, 71% dintre adolescenții cu acnee au sentimente de stimă de sine scăzută și timiditate din cauza acestei afecțiuni, în timp ce 21% dintre adolescenții cu acnee consideră că școala este o mare provocare.
Aplicația a fost creată în urma unor cercetări complexe, cu o perioadă de perfecționare de peste doi ani. Effaclar SPOTSCAN are un algoritm patentat, co-dezvoltat și validat de către dermatologi, o bază de date complexă, care include mai mult de 6.000 de fotografii ale tuturor etniilor, iar imaginea exactă este aprobată de renumiți experți în acnee.
Effaclar SPOTSCAN funcționează în trei pași:
Identifică gradul de severitate al acneei, iar în cazul în care gradul ajunge la nivelul 2, recomandă consultarea medicului dermatolog.
Oferă o rutină personalizată de îngrijire a tenului și sfaturi personalizate în funcție de severitate.
Monitorizează aspectul tenului și poate fi un simulator al evoluției aspectului pielii, pentru a vedea ce rezultate sunt așteptate.
Cu toate acestea, Effaclar SPOTSCAN nu înlocuiește consultația unui dermatolog, iar rezultatele generate nu reprezintă un diagnostic medical.
L´Oréal România intră pe piața parfumeriei de nișă, unul dintre cele mai dinamice segmente de pe piața parfumeriei de lux.
L’Oréal România a deschis primul magazin Atelier Cologne din Europa Centrală și de Est și ajunge la un portofoliu de 21 de brand-uri și 13 magazine proprii. Atelier Cologne este prima Casă de Parfumuri (Maison de Parfum) care creează parfumuri pure, inspirate de diferite stiluri de viață, preferințe de călătorie și cu concentrații de 15% -18% inspirate din legendara Eau de Cologne. Primul magazin Atelier Cologne are o suprafață de 60 metri pătrați, se situează în Băneasa Shopping Mall și oferă patru colecții de parfumerie exclusivistă.