Pasionații de cafea au încă un motiv de bucurie: Training Center Lavazza

Veste bună pentru pasionații de cafea : Lavazza, renumita companie italiană de cafea, alături de Coca-Cola HBC România, lansează o școală unică în țara noastră, ce oferă training specialiștilor în cafea, oferindu-le oportunitatea să creeze și să experimenteze rețete noi de cafea.

Cu mai mult de 91% din populația României de peste 18 ani consumatoare de cafea, deschiderea acestui centru este un pas în angajamentul familiei Lavazza de a răspândi cultura italiană a cafelei în România.

Training Center Lavazza

Noul centru de training Lavazza va prezenta arta preparării cafelei, metode prin care boabele de cafea să-și păstreze calitatea intactă atât în momentul pregătirii băuturii, cât și în momentul în care este savurată. Training Center Lavazza oferă de asemenea cursuri pentru barista și profesioniști în domeniul preparării cafelei printr-un program care îmbină degustarea de cafea, design al cafelei și arta latte-ului.

Coffee Popcorn

Centru de Training Lavazza din România este situat în București. Acesta a fost construit urmând designul italienesc și se bucură de toate funcționalitățiile prezente în orice alt centru de training Lavazza din lume.

Pe lângă echipamentul tehnic  de înaltă calitate, centrul de pregătire mai are un avantaj, și anume traineri locali foarte bine instruiți, care se află în contact continuu cu centrul de training internațional situat în Torino.

Coffee Cocktail 

În fiecare an, aproximativ 2.000 de barmani și de barista își vor însuși toate subtilitățile și vor fi pregătiți să ne surprindă cu preparate din cafea atent și corect pregătite. În plus, pasionații de prepararea cafelei, se vor familiariza și cu programul Perfect Mix, în urma căruia vor învăța cum să creeze cocktail-uri extrem de surprinzătoare și savuroase.

Coffee Caviar

“Suntem foarte bucuroși că Lavazza s-a alăturat familiei Grupului Coca-Cola HBC. Prin acest parteneriat facem progrese considerabile în direcția scopului nostru comun, acela de a acoperi ocaziile de consum, 24 de ore/7 zile pe săptămână, cu ajutorul unui portofoliu de brand-uri puternice și iubite de consumatori. Centrul de training ne oferă ocazia unică de a instrui barmanii și barista, în așa fel încât ei să dobândească toate subtilitățile artei de a face cafea.” a adăugat Mihaela Hoffman, Marketing Manager al Coca-Cola HBC România.

Categorii Lifestyle