Cine nu îşi doreşte să arate în fiecare zi altfel fără a-şi sacrifica individualitatea? Dacă pare un concept greu de pus în practică, platforma de e-commerce Fashion Days este aici să ne arate că acest lucru nu este adevărat.
Pentru a anunța lansarea colecțiilor sezonului toamnă/iarnă 2016, Fashion Days ințiază campania „Reinventează-te în fiecare zi”. Conceptul creativ, dezvoltat împreună cu Graffiti BBDO, are la bază inspirația și schimbarea, doi piloni definitorii pentru brandul Fashion Days, și încurajează clienții să se reinventeze în fiecare zi, prin noi stiluri.
Campania de promovare a noilor colectii pentru sezonul toamnă/iarnă 2016 se adresează tuturor categoriilor de clienți Fashion Days (femei, bărbați, copii) și se conturează în jurul a 10 personaje principale – Artista, Vedeta, Ispita, Exploratorii, Prințesa, Cea mai bună prietenă, Campioana, Rebela, Inspirația si Regina Nopții. Astfel, echipa de specialiști Fashion Days oferă, prin campania de comunicare, inspirație pentru un look în tendințe, unor diferite tipuri de personalități. De asemenea, clienții sunt încurajati să experimenteze o gamă largă de branduri noi din portofoliu, precum Marella, Max&Co, Sportmax Code, IKKS, Trussardi, Zee Lane Collection etc. Acestea completează serviciile accesibile și flexibile oferite de companie: retur gratuit, livrare rapidă și gratuită (pentru comenzi care depășesc 399 lei), precum și servicii de suport gratuite și extrem de prompte.
„Campania a fost dezvoltată cu gândul la nevoile și caracterul complex al clienților noștri în 2016. Totodată, ea vorbește despre echilibru, dar și despre ascensiune și dezvoltare. Clienții noștri sunt definiți de dorința de a evolua și de a experimenta, sunt persoane curajoase, cărora nu le este teamă de schimbare. Și ce mod mai bun și mai simplu de a te reinventa în fiecare zi decât prin schimbarea stilului vestimentar? Noua campanie, una dintre cele mai complexe de până acum, vine în completarea campaniei Time to Change lansate la începutul anului, pe baza căreia continuam sa construim strategia de comunicare online și offline. Fashion Days înseamnă schimbare, idei creative, înseamnă curaj, dar înseamnă și cea mai mare selecție de produse și branduri, cu ajutorul cărora fiecare client poate fi oricine vrea să fie, în fiecare zi”, spune Andrei Chirilă, Chief Marketing Officer Fashion Days.
„În 2016, rolul femeii în societate nu mai este unul predefinit, ci cel pe care și-l alege ea. Altfel zis, ești cine vrei tu să fii. Poate că ieri ai fost o prințesă sau o atletă sau o ispită, iar astăzi ești o călătoare, o zână sau o vedetă. Femeile se definesc singure în fiecare zi, iar Fashion Days le pune la dispoziție outfiturile necesare pentru a fi cine vor ele. Pentru că deși nu hainele îl fac pe om, ele sunt totuși una dintre cele mai simple modalități pe care le avem la dispoziție pentru a ne defini personalitatea. Prin campania Reinventează-te în fiecare zi am încercat să ilustrăm atât flexibilitatea și multitudinea de fațete ale femeilor moderne, cât și faptul că Fashion Days dispune de o gamă atât de largă și variată de produse, încât, oricum ai alege să te definești astăzi, vei găsi îmbrăcămintea potrivită”, spune Titus Dumitrescu, director de creație Graffiti BBDO.
Spotul TV care urmărește îndeaproape conceptul campaniei „Reinventează-te în fiecare zi” pune accentul pe caracteristicile personajelor centrale, a fost filmat de Barna Nemethi, cunoscut regizor, scenarist și fotograf.
Foto: hepta.ro