Rihanna intră în grupul LVMH și își lansează o nouă linie de haine și de accesorii

rihanna fenty lvmh

După o colaborare de succes timp de patru ani cu Puma, Rihanna a bătut palma cu gigantul mondial din industria bunurilor de lux, LVMH, și își va lansa o nouă colecție de haine și de accesorii, sub brandul Fenty.

Cartierul general Fenty va fi stabilit la Paris, iar piesele vor purta semnătura cunoscutei cântărețe. Totuși, legătura dintre Rihanna și LVMH exista de ceva timp deja, deoarece linia ei de cosmetice Fenty Beauty era deja în portofoliul grupului care este lider mondial în industria bunurilor de lux. Fenty Beauty a generat vânzări de 500 de milioane de euro în primul an de la lansare. Fenty este primul brand de îmbrăcăminte lansat de la zero de LVMH, de la fondarea brandului Christian Lacroix, în 1987. 

Prima colecție Fenty LVMH de haine ready-to-wear, încălțăminte și accesorii va fi lansată luna aceasta la Paris.

De sub umbrela LVMH mai fac parte branduri precum Louis Vuitton, Fendi, Celine, Christian Dior, Kenzo, Givenchy, Marc Jacobs, Emilio Pucci, Guerlain, Benefit Cosmetics, Make Up For Ever, Tag Heuer, Bvlgari, Hublot etc.

În 2018, grupul LVMH a avut venituri de 46,8 miliarde de euro.

Foto: Hepta