Pe urmele succesului colaborării Rihannei cu Puma, a colecţiei-capsulă pentru M.A.C. şi a liniei sale de parfumuri, artista anunţă o nouă lansare – de această dată, o linie completă de make-up.
Divizia Kendo, care se situează sub umbrela conglomeratului LVMH, a încheiat un parteneriat cu artista (în valoare estimată de $10 milioane, conform WWD.com), pentru o colecţie de produse de machiaj, sub denumirea Fenty Beauty by Rihanna, care va fi pusă spre vânzare în magazinele SEPHORA şi o serie de alţi parteneri încă nedezvăluiţi publicului, începând cu toamna anului 2017.
Cu toate că trend-ul parfumurilor semnate de vedete este pe cale de dispariţie, Rihanna a reuşit să strângă suma de $46.000 printr-o singură apariţie la department store-ul Macy’s în toamna anului 2015, cu ocazia lansării celui de-al şaptelea parfum sub semnătura să. Colecţia sa vestimentară, creată în colaborare cu Puma, şi prezentată în cadrul New York Fashion Week în februarie 2016 – o linie de streetwear cu accente subversive – s-a bucurat de asemenea de review-uri pozitive din partea criticilor. Este de aşteptat, deci, ca linia de cosmetice a artistei să fie un hit.
„Motivul pentru care business-ul nostru în colaborare cu Rihanna continuă să înflorească este că ceea ce produce ea deţine aerul de autenticitate al unui fashion icon şi al unui entertainment trendsetter”, a declarat pentru WWD.com Diana Espino, vice-preşedinte marketing şi brand development al Parlux Ltd., compania cu care artista colaborează pentru crearea esenţelor sub numele său.
Linia de make-up a Rihannei va fi a treilea parteneriat al Kendo cu un nume celebru, venind pe urmele colecţiilor semnate Kat Von D şi Marc Jacobs.
Foto: hepta.ro