Schimbă lumea prin frumuseţe

avon

Cum ar fi să îţi începi ziua folosind cosmetice care să îţi inspire curaj, încrede, bucurie, poftă de viaţă şi optimism? Ei bine, acesta nu e un exerciţiu de imaginaţie, ci poate fi pus în practică zi de zi. Şi asta pentru că de curând, Avon a lansat o ediţie limitată de ambalaje, ce ilustrează prin cuvinte atent alese stările inspirate de produsele pe care acestea le însoţesc.

În plus, pentru a se asigura că fiecare cuvânt de pe ambalaje are cu adevărat ecou şi ne poate schimba starea de spirit, brandul a dat şi mai multă amploare iniţiativei, dedicând site-ul http://www.schimbalumeaprinfrumusete.avon.ro fiecăreia dintre noi. Odată ce l-am descoperit, am petrecut ceva vreme citind zecile de poveşti inspiraţionale, ceea ce vă recomand şi vouă.

avon

Reprezentând cea de a doua etapă a campaniei „Schimbă lumea prin frumuseţe”, demersul Avon e menit să aducă în prim plan femeile obişnuite, pentru care ritualul de beauty trece dincolo de latura estetică, scoţând la iveală atitudinea potrivită pentru a depăşi orice provocare. Proiectul a pornit, aşa cum declară Stela Toderaşcu, Commercial Marketing Manager AVON România și Moldova, „de la o simplă întrebare: de ce se aranjează femeile din România? Am găsit răspunsurile în jurul nostru, în noi şi în toate femeile care, dimineaţa, înainte de a ieşi din casă, se înarmează în faţa oglinzii cu încredere, bucurie, curaj. Armele sunt chiar produsele de make-up şi de îngrijire, iar aceste femei sunt româncele pe care le admirăm.”

avon

Ca să vă convingeţi de impactul pe care îl au cuvintele de pe ambalaje, vă provoc să scoateţi Little Lace Dress din cutia pe care scrie curaj, într-una din cele mai stresante situaţii. Sau serul Anew Youth Power, pe cutia căruia stă scris caligrafic încredere.