Coca-Cola România dă startul campaniilor de vară. Cea mai nouă campanie promoțională Coca-Cola este construită pe o inovație la nivel de ambalaj, dezvoltată și implementată pentru prima oară în România.
Vara este despre experiențe și amintiri de neuitat. Tuturor ne place să mergem, împreună cu prietenii, la cele mai tari festivaluri, iar brățările de acces devin un accesoriu la modă și un prilej perfect pentru a rememora experiențele trăite. De aceea, Coca-Cola integrează brățările verii 2017 în eticheta sticlelor Coca-Cola, Coca-Cola Zero și Coca-Cola Lime de 500ml și a sticlelor Coca-Cola de 750ml.
Poți alege dintre cele 8 modele diferite ale brățărilor care îți oferă șansa de a intra în promoție și de a câștiga unul dintre sutele de mii de premii cool puse la bătaie: 1200 de abonamente duble la Untold, peste 200.000 de produse combo McDonald’s, peste 80 de bilete la cel mai nou festival de la mare și întâlniri cu unii dintre cei mai cool artiști ai momentului.
Campania se desfășoară în perioada 3 aprilie – 25 iunie, iar înscrierea se poate face fie prin descărcarea aplicației CokeScan, disponibilă pentru iOS și Android, și scanarea codului de bare de pe brățară, fie prin introducerea codului de sub capac pe www.cokefest.ro.