Tommy Hilfiger se înscrie în rândul brandurilor de modă ce au decis să adopte un model de business revoluţionar. Astfel, label-ul american a inaugurat prima colecţie „See Now. Have Now” în cadrul New York Fashion Week.
Este vorba despre colecţia-capsulă TommyXGigi, creată în colaborare cu supermodelul Gigi Hadid.
Portul South Street din New York a servit drept decor pentru show, care a fost deschis de Gigi Hadid, urmată de alte supermodele printre care Chanel Iman, Taylor Hill, Sara Sampaio, Hailey Baldwin, Stella Maxwell, Josephine Skriver, Lottie Moss sau Delilah Belle Hamlin.
„Începe o nouă eră la Tommy Hilfiger. Spargem tiparele tradiționale ale regulilor de podium oferind acces către colecția de Toamnă 2016 Hilfiger Collection și noua colecție capsulă TommyXGigi. Aceste sunt unele din cele mai mari realizări ale noastre, remixate și restilizate pentru a se adapta erei digitale și pentru a fi cumpărabile din momentul în care luminile se aprind pe podium. Am revizuit codurile clasice ale arsenalului nostru, de peste 30 de ani – maritim, sport, rock-and-roll, Americana – și le-am reinterpretat printr-o viziune modernă și cool. Ne-am jucat cu proporțiile și materialele, făcând în așa fel, încât detaliile emblematice brandului să iasă în evidență. Este o reinterpretare în care stilul marinăresc fuzionează cu streetwear. Inspirat de către Gigi Hadid și creat pentru a fi purtabil și versatil. Acesta este show-ul pe care mi-am dorit din totdeauna să-l prezint. O democratizare a modei în adevăratul sens al cuvântului, așa că urcă la bord – este #TOMMYNOW” – acesta este mesajul lui Tommy Hilfiger legat de cea mai nouă colecție a sa.
Colecția TommyXGigi pune în prim-plan abordarea estetică West Coast, relaxată, a lui Hadid, îmbinată cu stilul emblematic East Coast al lui Tommy, păstrând valorile tradiționale brandului, dar redesenate printr-o viziune proaspătă. Pe podium au fost prezentate de asemenea și ținute din colecția de Toamnă 2016, Hilfiger Collection.
Simbolizând o nouă eră în procesul de democratizare a modei, show-ul livrează gratificare instantantă prin intermediul modelului „See Now. Have Now”, oferind disponibilitate pe loc.
Foto: Tommy Hilfiger