Tommy Hilfiger și Gigi Hadid revin cu cea de-a doua colecție straight-to-consummer creată în colaborare.
Colecțiile pentru primăvară 2017 Hilfiger Collection și TommyXGigi au fost prezentate seara trecută în cadrul evenimentului TOMMYLAND.
„Inspirația noastră a fost California – atitudinea tinerească, stilul de viață relaxat, și spiritul festivalurilor, unde muzica și stilul se întâlnesc cu propria noastră moștenire a culturii pop. Viziunea noastră se axează pe piese tip Americana cu mult denim, inspirații din stilul western și aplicații pentru a transforma totul într-o piesă personală. În timp ce soarele apune, sărbătorim cel mai în vogă festival de modă și libertatea de a combina elementele pentru a crea un stil personal pe care să-l porți cu plăcere. Bine ați venit la TOMMYLAND!”, a fost mesajul lui Tommy Hilfiger pentru public.
Sărbătorind fuziunea dintre modă și inspirația oferită de muzica și spiritul creativ al Californiei, TOMMYLAND a fost amplasat în decorul iconic al Venice Beach.
Evenimentul-festival a avut peste 3.000 de invitați – inclusiv 2.000 de fani și 1.000 de reprezentanți din presă, buyeri, VIP-uri și influenceri din industrie – cei prezenți s-au putut bucura de o experiență inedită. Invitații au putut face o sesiune de shopping în boutique-ul Tommy Vintage by Frankie Collective, s-au bucurat de impresionanta vedere panoramică asupra TOMMYLAND din park ride-urile speciale, iar la finalul serii au avut parte de un concert surpriză. Închiderea show-ului a fost marcat de un concert Fergie, și unul al duo-ului american Lion Babe.
În ceea ce privește hainele, în colecția Tommy X Gigi ai să găsești tot ce ai nevoie pentru zilele de vară: rochii de plajă vaporoase, imprimate cu printuri de inspirație folclorică sau cu pattern colour block, costume de baie, pantaloni scurți din denim, boyfriend jeans cu patch-uri simpatice și detalii distressed, jachete din denim sau cu efect metalizat, crop topuri, hanorace scurte sau oversize, imprimeuri vesele sau care evoca spiritul clasic american, și chiar și un trench coat din denim, pentru zilele răcoroase.
TOMMYNOW este creat după viziunea lui Hilfiger asupra mișcării de democratizare a modei, livrând astfel către toți consumatorii o gratificare imediată printr-un sistem de cumpărare instant prin canalele comerciale. În acest sezon, brandul a introdus canale noi și s-a folosit la maximum de inovația digitală pentru a se conecta cu consumatorii globali, într-o manieră personalizată ce reflectă felul fiecăruia de a trăi și de a cumpăra.
Pentru show-ul TOMMYNOW primăvară 2017, Tommy Hilfiger a devenit primul brand ce lansează o platformă de comercializare prin recunoașterea 3D a imaginilor de pe podium, prezentând astfel o modalitate foarte facilă și imediată de a cumpăra ținutele din cadrul show-ului.
Ce presupune acest lucru? Poți folosi aplicația creată special – TOMMYLAND SNAP:SHOP pentru a cumpăra ținutele ce apar sub forma unor imagini 3D, în mișcare, precum modelele ce defilează pe podiumuri sub forma unor imagini 2D, precum reclamele sau editorialele.
După o creștere semnificativă a căutărilor pe bază de imaginii, și cu peste trei miliarde de poze share-uite zilnic prin aplicațiile de mobil, comerțul prin recunoașterea de imagini are un potențial imens în schimbarea comportamentului de căutare și cumpărare a consumatorilor. Toate ținutele prezentate pe podium în colecția de primăvară 2017 sunt disponibile prin rețeaua de parteneri globali și în propriile magazine, pe site-ul oficial al brandului, pe canalele de social media și prin live stream.
Versiunea on demand a live stream-ului cuprinde comentarii ale influencerilor de stil din toată lumea, ce au comentat ținutele preferate în segmente exclusive ce reflectă viziunea personală și o oferă fanilor ce cumpără ținutele în timpul show-ului.
Foto: Tommy Hilfiger