Bobbi Brown Cosmetics a deschis cel de-al doilea magazin din România în Park Lake Shopping Center din București. Un prilej numai bun să descoperim colecţia de iarnă Wine & Chocolate şi să ne reamintim de filosofia brandului: Be who you are!
Bobbi Brown nu mai are nevoie de nicio prezentare, iar produsele de make-up pe care le creează vorbesc de la sine despre cât de mult preţ pune pe naturaleţe, pe calitate şi pe puterea de a face orice clientă să-şi conştientizeze frumuseţea. „Când privesc o femeie niciodată nu mă gândesc la ce tip de machiaj i s-ar potrivi, întotdeauna mi-am dorit să admir și să sărbătoresc frumusețea naturală. Femeile vor să arate și să se simtă ele însele, mai frumoase și mai încrezătoare”, este mesajul fondatoarei brandului.
Anul acesta se împlinesc 25 de ani de Bobbi Brown Cosmetics, aniversare care stă sub semnul conceptului Be Who You Are. Campania evidențiează faptul că un make-up potrivit în tonuri naturale ajută o femeie să se simtă bine în pielea ei și să se vadă mai frumoasă. Proiectul fotografic Be Who You Are onorează frumusețea a peste 40 de tipuri de femei: fotomodele, profesoare, scriitoare, activiste sau sportive cu vârste cuprinse între 13 și 83 de ani și evidențiază filozofia și scopul brandului în peste 500 de fotografii, interviuri și filmări. Bobbi Brown celebrează personalitatea și stilul fiecărui tip de femeie: naturală, radiantă, puternică, clasică, autentică. E lesne de ghicit că secretul frumuseții este simplu: Be Who You Are!
Wine & Chocolate
Ciocolata neagră şi vinul roşu sunt capriciile pe care Bobbi mărturiseşte că şi le îngăduie. În plus, nuanţele acestora au inspirat-o în crearea unor culori absolut spectaculoase. Anul acesta, de Crăciun, acestea stau la baza unei colecţii pe care nu vrei să o ratezi. Tonurile de şampanie, Pinot Noir sau cacao curprinse în paletele ochi, cele de Prosecco încapsulate în fardurile de ochi se potrivesc perfect cu nuanţele rujurilor, ale lacurilor de unghii şi ale blush-urilor.