Veganuary presupune adoptarea unei alimentații vegetariene în luna ianuarie. Anul acesta s-au înscris 500.000 de persoane, de două ori mai multe decât în 2019.
Din cele 500.000 de persoane înscrise în competiția din acest an 150.000 sunt din America Latină, 125.000 – în Marea Britanie, 80.000 – în Statele Unite și 50.000 în Germania. Printre motivele pe care oamenii le-au dat privind renunțarea în această lună la produse de proveniență animală se numără reducerea suferinței animalelor, îmbunătățirea sănătății sau scăderea impactului asupra mediului.
Un studiu finanțat de banca UBS a arătat o creștere a numărului de consumatori care încearcă produse pe bază de plante, alternative la cele din carne, cum ar fi burgeri sau cârnați. Proporția celor care au încercat a crescut de la 48% la 53% din martie în noiembrie 2020, potrivit sondajului la care au participat 3.000 de consumatori din Marea Britanie, Statele Unite și Germania. Sursa aici!