Simplitatea poate fi cât se poate de spectaculoasă – exemplul perfect? Absolut toate colecțiile brandului COS. Sezon după sezon, labelul suedez reinventează reperele clasice, punând piesele într-o lumină nouă.
Expusă în stilul unei instalații artistice, campania foto are în cadru o fereastră în formă abstractă, cu o viziune blurată asupra peisajului. Aduce în atenția publicului creativitatea brandului, corelându-se în același timp cu noua colecție primăvară/vară 2018.
Laitmotivele colecţiei: volume, structuri şi texturi, evidenţiate prin materiale precum bumbac, lână şi chiar Tyvek, în nuanţe de alb optic, alb-bej sau verde mentă.
Sezonul acesta campania masculină este în dialog cu vizualul campaniei foto feminine prin peisaj, prezentat însă printr-o direcție diferită.
Laitmotivele colecției: suprapuneri de texturi și nuanțe (bumbac, poplin, lână) transpuse prin volume, transparențe, croială structurată sau relaxată. Paleta cromatică se evidențiază prin bej, galben ocru, verde mentă sau verde pădure, dar și albastru navy.